среда, 14 декабря 2016 г.

Ամփոփիչ աշխատանք բառագիտությունից


(Յուրաքանչյուր առաջադրանքի համար նախատեսվում է 0.5 միավոր։ անգամ անուշադրության սխալի դեպքում տվյալ առաջադրանքի համար միվոր չի տրվում)


Լրացրու բաց թողած տառը (տառերը), կրկնակ բաղաձայնը կամ երկհնչյունը որտեղ հարկավոր է.
Գոմեշ, մթ-նկա, լուս-նկա, որ
թակոտոր, զարթուցիչ, նշդարենի, հանդիպակաց, հովասուն, ընդդիմակաց, օրորել, առէջաթել, հոգեվիճակ, կարեվեր, ակնթարթ, միջօրե, ճրագալույց, ծեծկռտուք, աքցան, աքսոր, հովվերգություն, Աքիլլես, հելլենական, Սեդրակ, ճտքակոշիկ, հեղ-եղատ։ 0.5
Բառերը գրիր առանց փակագծերի՝ միասին, անջատ կամ գծիկով 
Հարավարևմտյան, սերնդեսերունդ, հինգից յոթ, չորսգլխանի, կուժկոտրուկ, բառգիրք։
0.5

Խմբավորիր բառերն ըստ հոմանիշների։ Քանի՞ բառ հոմանիշ չունի այս շարքում։
նիրհել
-ննջել-քնել-մրափել, , փոս-խրամատ- վիրապ , երկյուղել-վախենալ-զարհուրել, սրդողել, տգետ-բթամիտ- տխմարվեմ, ողորմելի, ։
0.5
Ընտրիր դաժան բառի հոմանիշները.
Սինլքոր, անագորույն, ամբարտավան, ժանտ, դժնի, դժկամ, դժխեմ, բիրտ, անողորմ, դժոխալուր։
0.5

Տրված բառացանկից առանձնացրու հոմանիշային զույգերը.
անթաքույց
-բացահայտ , վեհանձն, ճաշկերույթ-հրավերք, հեղհեղուկ, հեղեղատ, տմարդի, ։ 0.5

Տրված շաքից առանձնացրու պերճ բառի հականիշները.
շքեղ, անշուք, շլացուցիչ, հասարակ, ճոխ, հիասքանչ, պարզ, զգլխիչ, փառահեղ, պերճաշուք։
0.5
Առանձնացրու հականիշների զույգերը.
սեր, աստիճանաբար
-միանգամից, անվարժ-փորձառու, ատելի, լավ-հոռի , միշտ-բնավ ։ 0.5

Առաջին շարքի բառերի դիմաց  2-րդ շարքից ընտրիր և գրիր բացատրությունները.
Հածել
-դեգերել, հեծել-տառապել, հեծկլտալ-հեկեկալ, հեծնել-ձի նստել
0.5

Ո՞ր դարձվածքի իմաստն է սխալ բացատրված.
բերանը ջուր առնել – չխոսել
կյանքի ընկեր-միասին երկար ճանապարհ գնացող
դանակը ոսկորին հասնել -համբերությունը հատնել
հոգու հետ խաղալ -ձեռ առնել
0.5

Քարը փեշից թափել դարձվածքին ո՞ր իմաստը չի համապատասխանում.
ա) չհակառակվել, զիջել
բ) չհամառել
գ) անհաջողությունից խուսափել
դ) համաձայնության գալ
0.5
Ո՞ր նախադասությունների մեջ բառագործածության սխալ կա (ընդգծիր սխալ օգտագործված բառերը).
ա)Ուժեղ աղմուկից հանկարծակիի գալով՝ մոտեցավ լուսամուտին։
բ) Ավանդության համաձայն՝ վառելիքի դեզը վերածվել է քարե ամրոցի։
գ) Ակնոցի վրայից աչքերը հառնեց դիմացը նստած մարդկանց։
դ) Առվի մեղմ կարկաչյունը հանգստացնում էր հոգնած նյարդերս։
ե) Ինչ վերաբերում է կրթաթոշակին, այդ հարցին դեռ կանդրադառնանք։

զ) Իր վատ արարքի համար նա մեղանչեց ընկերոջ առաջ։
- մեղանչել՝ մեղք գործել։

Ընդգծիր այն բառերը, որոնք համանուն ունեն.
գայլուկ, ցանցկեն, բալ, լալ, խեթ, տուն, շուտափույթ, բարձիչ , թույլ։
0.5
Ընդգծիր այն բառերը, որոնցում ինքնուրույն գործածություն չունեցող արմատ կա.
սիրասուն, անողջախոհ, նետահարում, լուսաշող, բծախնդիր, քաջազն
, չունևոր զառամյալ, խցիկ, կառապան։

Ընդգծիր պարզ բառերը.
արագիլ, հրավեր, արձան, գոմեշ, գեղարդ, բարակ, ամրակ, բողոք, զարմիկ, դադար, գալար, հանդարտ, կաղամբ, հարուստ, կորուստ, պատում։

Ընդգծիր բարդ բառերը., քննադատ, հախճապակի, փոխըմբռնում, ախորժալուր, տանկին, ձեռնարկ, հոգեթով, ամենուրձեռնասուն, շքամուտք, ինչքան, մշտապես, որտեղ, այսօր։

Ընդգծիր մեկից ավելի ածանց ունեցող բառերը.
անմնացորդ, համաստեղություն, երկնային, փախ
ստական, ընդունելի, պարունակ, թարգմանչություն, հայրենիք, հարգանք, խորհրդական, ենթաշրջան, ձեռնարկություն, թերագնահատում, հակոտնյա, նախանձելի, բանտարկյալ։

Ընդգծիր բարդածանցավոր բառերը.
ձեռնտու, վարկառու, աչառու, զրպարտիչ, գործարանատեր, վիրակապարան, աչքաբաց, ավտո
կայան, , տարրալուծում, լեզվաբանություն, հայազգի, թռչնաբուծարան, ուրվապատկեր, բնակատեղի, հեռուստացույց։

Տրված բառերի բառակազմական վերլուծություններից ո՞րն է սխալ.
ա) խմբագրել= խ(ու)մբ+ա+գ(ի)ր+ել
բ)խճանկար= խ(ի)ճ+ա+նկար
գ) տարորոշել= տար(ր)+որոշ+ել
դ) հակառակորդ = հակ+
առ+ակ+որդ0.5

Բառակազմական վերլուծության ենթարկիր տրված բառերը.
ա) առաջնություն-
առաջին- ություն-առ+աջ+ին+ություն
բ) հետախուզել-
հետ(ք)-ա-խուզ+ել
գ) հետաքննչական-
հետ(ք)-ա քնին-(ի)չ-ական
դ) հայելազարդ-
հայել(ի)- զարդ
Ընդգծիր հապավումները.
ժողդատարան, զինծառայող, ուսխորհուրդ, շինջոկատ, նորընտիր, կուստոմս, քաղբանտարկյալ, պետպատվեր, ուսմասվար, մարզկենտրոն,
գրապահոց, սոցհարցում, բանավան, շինհրապարակ, , պետեկամուտ։

0.5

Комментариев нет:

Отправить комментарий