суббота, 15 августа 2015 г.

Ջ. Դ. Սելինջեր << Փրկիչը տարեկանի արտում >>

                 


***
-...Բայց երբ հեռանում եմ ինչ-որ տեղից նախընտրում եմ զգալ ,որ հեռանում եմ:Այլապես  ավելի վատ  եմ զգում:

***
Կյանքը ազնիվ խաղ է...խաղ,որ պիտի կանոններով խաղաս:

***
Մարդիկ միշտ կարծում են, թե ամեն ինչ գիտեն:

***
-Զայրանում եմ ,երբ  մարդիկ կրկնում են այն,ինչի հետ արդեն համակերպվել ես:

***
Երբ ուսուցչի հետ ես խոսում,ստիպված չես չափից շատ մտածել:

***
Լավ չի,երբ մեկը քեզ խնդրում է լավություն անել,իսկ ինքը հորանջում է:

***
Տխմարը մի մետրից է երևում .նույնիսկ խելացի խոսել չի կարողանում:

***
Մայրերը շատ խիստ չեն վերաբերվում իրենց երեխաներին:

***
Վատն այն է ,որ հիմարությունները երբեմն  հաճույք են պատճառում:

***
Երբ տրամադրություն չես ունենում ,չես կարող  ոչնչ ճիշտ անել:

***
Կան մարդիկ ,որոնց չի կարելի ծաղրել նույնիսկ եթե արժանի են:

***
Պարտադիր չէ քարշ գալ աղջկա հետ՝ նրան ճանաչելու  համար:

***
Մարդիկ միշտ էլ սխալ բաների համար են ծափահարում:

***
Ես միշտ ասում եմ՝ <<ուրախ էի հանդիպման համար>> այն մարդկանց ,ում տեսնելու համար բնավ չեմ ուրախանում:Եթե ուզում ես ապրել  մարդկանց հետ,պետք է  նման բաներ ասել:

***
Կնոջ մարմինը նման է ջութակի ,ու ճիշտ  նվագելու համար  պետք է փայլուն երաժիշտ լինել:

***
Երեխաների միշտ ինչ-որ մեկը սպասում է:

***
Չի կարելի մոտենալ մեկին ու ասել՝ դու հիանալի սուլող ես:

***
Եթե աղջիկը շքեղ տեսք ունի ,երբ գալիս է քեզ հետ հանդիպման ,ու՞մ է հուզում ՝ուշացել է թե ոչ:

***
Աղջիկների դժբախտությունն այն է,որ  եթե տղան  դուր է գալիս,անկախ նրանից՝ ինչքան  անպետք է,նրանք կարծում են  թե անլիարժեքության բարդույթ ունի,իսկ եթե տղան դուր չի գալիս անկախ նրանից ՝որքան լավն է,կամ ունի անլիարժեքության բարդույթ ,թե չէ,ասում են ,որ ինքնահավան է:Նույնիսկ խելացի աղջիկների հետ է այդպես պատահում:

***
Ինտելեկտուալ տղաները չեն սիրում ինտելեկտուալ զրույց վարել քեզ հետ,սիրում են  գլխավոր դերում լինել:

***
Բոլոր սիրունատես տղաները  նման են իրար :Սանրում են մազերը,հարդարում ու հեռանում:

***
Երբ արևը շողում է,դեռ ոչինչ ,բայց արևն էլ շողում է,երբ խելքին փչում է:

***
Հերիք է ասես մի բան,որը ոչ ոք չի հասկանում ,ու բոլորը  կանեն այն ,ինչ ուզում ես:

***
Տարօրինակ է.երբ մեծերը բերանները բաց են քնում,զզվելի տեսք են ունենում,իսկ երեխաները՝ոչ:Երեխաներն ուրիշ են :Եթե նույնիսկ  թքոտեն  ամբողջ  բարձը ,միևնույն է,հաճելի է նրանց նայել:

***
Պարտադիր չէ վատը լինել ՝ մեկի  տրամադրությունը փչացնելու համար. լավ մարդիկ  էլ են  երբեմն կարողանում:

***
Եթե մարդը մահացել է ,չես կարող դադարել սիրել նրան,գրողը տանի ,հատկապես եթե հազար անգամ ավելի բարի է քան  նրանք,որոնց ճանաչում ես ,ու որոնք ողջ են:

***
Երբ մեկը գոնե լսում է քեզ արդեն վատ չէ:

***
Հաճախ չես կարող պատկերացնել ՝ ինչն է ավելի հետաքրքրում քեզ, քանի դեռ չես խոսել այն  մասին ,ինչը քեզ չի հետաքրքրում:

***
Մարդիկ հաճախ  քննարկելու  ցանկություն  են ունենում այն ժամանակ,երբ  դու չես ուզում:

***
-Անդունդը ,ուր  պատրաստվում ես ընկնել ,շատ յուրահատուկ է,ահավոր  վտանգավոր:Ընկնողը  չի կարող զգալ կամ լսել,թե ինչպիսին է  անդունդի հատակը:Ուղղակի ընկնում է ու ընկնում:Դա պատահում է այն մարդկանց,ովքեր իրենց կյանքի մի որոշակի պահի սկսում են փնտրել այն,ինչ շրջապատը չի կարող տալ:Կամ էլ կարծում են,թե չի կարող :Եվ դադարում են փնտրել:Դադարում են փնտրել նախքան կսկսեն որոնումները:

***
Այն,որ  մարդը ցանկանում է  ազնվորեն  զոհել իրեն՝ հանուն ճշմարիտ  գործի վկայում է,որ նա դեռ չի հասունացել,մինչդեռ եթե ցանկանում է ազնվորեն ապրել հանուն ճշմարիտ գործի ,ապա հասուն մարդ է:

***
-Եթե բավականաչափ  խորանաս կրթության մեջ ,կօգնի  հստակ պատկերացնել՝ինչ հնարավորություններ ունի միտքդ: Ինչի՝ հարմար ,ինչի ՝ոչ: Որոշ ժամանակ անց կհասկանաս թե ինչ գաղափարներ են սազում մտքիդ:Դրա շնորհիվ  շատ ժամանակ չես ծախսի ՝ փորձելով հագնել այն գաղափարները ,որոնք  քո չափսով չեն ,քոնը չեն,քոնը չեն դառնալու: Դու կիմանաս մտքիդ  իրական չափսերը  և համապատասխան կերպով կհագնես այն:

***
Դժվար է հարյուրամյա մարդուն ինչ-որ նոր բան բացատրել:Նրանք չեն սիրում լսել:

***
Եթե միլիոն տարի ապրես,միևնույն է,չես կարող ջնջել աշխարհի բոլոր հայհոյանքները:Անհնար է:

***
Ճնշվում ես ,երբ քեզ ասում են խնդրում եմ :

***
 Դուք էլ ոչ ոքի ոչինչ մի պատմեք:Եթե պատմեք ,կսկսեք կարոտել բոլորին:


Մեջբերումներն արել եմ ըստ 2013թ. հրատարակչության

Комментариев нет:

Отправить комментарий