вторник, 11 августа 2015 г.

Երանի

***
Երանի օդ լինեի,    
թոքերովդ անցնեի,
քո մեջ լինեի ավելի շատ
քան ինքս իմ:              

***
Երանի քամի լինեի,  
 հանեի շորերդ  
 ու նուրբ բույրդ թռցնեի հեռու:          

***
 Երանի փուշ լինեի,
մտնեի աչքերիդ մեջ,
որ աչքերիդ դաս լիներ
բաց աչքով չնայեիր:

***
Երանի հայելիդ լինեի,
որ քեզ գտնելու ճանապարհդ
անցներ իմ միջով:      

***
Երանի լաց լինելիս
արցունքս պահեիր համբույրովդ,
այսինքն ՝կողքիս լինեիր:

***                                                
 Երանի մեռնեի մի պահ,
գայիր թաղմանս,
երիցուկների փունջ բերեիր
ու գտնողի պես ասեիր.
-ծնունդդ շնորհավոր:

***
Երանի  քեզ չկորցնեի ,
այսքան հանգիստ չլինեի,
այսքան ազատ,այսքան անհոգ,
որ կորցնելու բան ունենայի:

***
Երանի դու էլ սիրահարված լինեիր,
որ  խենթ սերս
հրապուրանք անունը չկրեր:

***
Երանի կողքիս լինեիր,
որ անձրևից հետո,
ցեխաջրերի մեջ
մենակ չճպճպացնեի:

***
Երանի ծով լինեի,
գրկեի ալիքներովս
սուզվեիր իմ մեջ ,
ու ոչ մի«փրկարար»չհայտնվեր:

***
Երանի   գրադարանս
քո հուշերով լցված լիներ...
Չբողոքեի չլինելուդ համար:

***
Երանի տանս դուռը
միշտ ներս բացվեր ,
որ դու ավելի
մոտ լինեիր:

***
Երանի պատիցդ կախված
նկար լինեի,
որ  բարկանալիս տեղափոխեիր
չիմանալով ՝ ցանկությունս
քեզ դիպչելն է:

***
Երանի շողքդ լինեի,
քեզ թաքուն հետևեի,
քո բույրից օծանելիք ստեղծեի
ու  պարծենկոտի պես  քայլեի ,
մտածելով , որ աշխարհի երեսին
 երկուսս ենք  միայն  :

***
Երանի որևէ մեկից իմանայի`
պատմում ես իմ մասին,
որ ամեն մայրամուտի ժամանակ
մեր մայրամուտը չհիշեի:


Комментариев нет:

Отправить комментарий